اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| کارگران اخراجی را فراموش نمی‌کنیم/ بخشی از مطالبات محقق شده و بخشی هم در حال انجام است

معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه برخی از مطالبات کارگران محقق شده، گفت: بخشی دیگر از مطالبات در حال پیگیری است.

فارس من| کارگران اخراجی را فراموش نمی‌کنیم/ بخشی از مطالبات محقق شده و بخشی هم در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد برخی از مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه «کارگران اخراجی برفاب را رها نکنید» در سامانه فارس من، تقاضای پیگیری این موضوع را داشتند.

حجت الاسلام ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در اوایل سال جاری تعدادی از کارگران اخراج شده یکی از واحدهای تولیدی استان با بیان اینکه در حقشان ظلم شده است به سراغ معاونت مطالبه‌گری ستاد امر به معروف استان آمده و از ما کمک خواستند.

معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از یک ماه تحقیقات در خصوص صحت و سقم ادعاهایشان با همکاری رسانه‌های استان صدق صحبتشان برای ما مشخص شد که با مطالبه از مسؤولان پیگیر احقاق حقوقشان شدیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های بسیار و برگزاری جلسات متعدد با کارگران صدایشان را به تهران رساندیم که از سوی وزارت کشور نیز پیگیری‌هایی صورت گرفت.

احمدی اضافه کرد: با حضور رئیس قوه قضائیه و دستور مستقیم وی پیگیری ماجرا خیلی جدی‌تر دنبال شد و قسمتی از مطالبات این کارگران در زمینه طرح طبقه‌بندی مشاغل به نتیجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مطالبه کارگران بحث طبقه‌بندی مشاغل و سختی‌کار آن‌ها بود که مورد اول با نقض رایی که به ضرر آن‌ها صادر شده بود مورد پیگیری مجدد قرار گرفت و برای مطالبه سختی‌کار آن‌ها نیز جلساتی در برگزار شد.

احمدی با بیان اینکه احقاق حقوق کارگران اخراجی در دست پیگیری است و فراموش نشده‌اند تاکید کرد: امیدواریم مسؤولان امر پیگیر احقاق حق کارگران مظلوم که در این شرایط سخت اقتصادی بیکار و بدون منبع درآمد هستند، شوند و با نگاه به آخرت در رفع مشکلات آن‌ها و خانواده‌هایشان اقدام فوری کنند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول